DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2005
AUTOR: Philip Kotler
NÁZEV SOUBORU: Marketing v otázkách a odpovědích.pdf
V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: * trhy a marketing * hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace) * hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price), místo (place), a propagace (promotion) * marketingové plánování, marketingová organizace a marketingová kontrola Následují odpovědi na otázky z mnoha oblastí, ve kterých se dá marketing použít (spotřební zboží, maloobchodní marketing, marketing malých podniků, přímý marketing, internetový marketing, mezinárodní marketing, marketing v období recese, politický marketing a marketing se sociální zodpovědností). Pomyslnou třešničkou na dortu budou komentáře o dokonalém marketingu, jak ho praktikují ty nejlepší společnosti.
Marketing v otázkách a odpovědích je skvělá kniha. Tuto knihu napsal autor Philip Kotler. Přečtěte si s námi knihu Marketing v otázkách a odpovědích na peticenemocnicesusice.cz