Marketing v energetice

Peticenemocnicesusice.cz Marketing v energetice Image

INFORMACE

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2002

AUTOR: Jiří Vašíček

NÁZEV SOUBORU: Marketing v energetice.pdf

POPIS

Vycházi z obecného pojetí marketingového managementu, podstaty metod marketingového výzkumu, metod strategického plánová a implementace strategií v marketingovém mixu s ohledem na odvětví energetiky v souvislosti s nutností uplatnit tržní prostředí i v této oblasti. Kniha chce ukázat nutnost uplatnění marketingu v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu a současně ukázat na specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (specifika marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikační politiky, tvorby ceny).

Hledáte knihu Marketing v energetice? Skvělé, máme tu knihu. Bylo napsáno 2002 a autorem je Jiří Vašíček? Přečtěte si knihy online na našem webu peticenemocnicesusice.cz

Obchodní Zástupce V Energetice Pro Královehradecký Kraj

Marketing B1M16MAR. Podstata marketing managementu, idea marketingu a charakteristiky marketingu. Změny ve vývoji marketingu. Vztah marketingu k ostatním podnikovým funkcím.
Obchodní zástupce Bohemia Direct Marketing je osobním obchodníkem ve svěřené oblasti, obvykle okres, nebo jeho část a zajišťuje uzavírání smluv v oblasti energií se zákazníky na svěřeném území. Obchodní zástupce hledáme do lokalit: HRADEC KRÁLOVÉ, TRUTNOV, JIČÍN a NÁCHOD. Chceš být v našem týmu?