Marketing v energetice

Peticenemocnicesusice.cz Marketing v energetice Image

INFORMACE

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2002

AUTOR: Jiří Vašíček

NÁZEV SOUBORU: Marketing v energetice.pdf

POPIS

Vycházi z obecného pojetí marketingového managementu, podstaty metod marketingového výzkumu, metod strategického plánová a implementace strategií v marketingovém mixu s ohledem na odvětví energetiky v souvislosti s nutností uplatnit tržní prostředí i v této oblasti. Kniha chce ukázat nutnost uplatnění marketingu v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu a současně ukázat na specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (specifika marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikační politiky, tvorby ceny).

Marketing v energetice je skvělá kniha. Tuto knihu napsal autor Jiří Vašíček. Přečtěte si s námi knihu Marketing v energetice na peticenemocnicesusice.cz

Marketing v energetice | Reklama, marketing, obchod ...

Kniha: Marketing v energetice (Gustav Tomek, Věra Vávrová a Jiří Vašíček). Nakupujte knihy online vo vašom obľúbenom kníhkupectve Martinus!
Obchodní zastoupení, PR & Marketing. ... Vzhledem k našemu dlouhodobému působení v energetice Vám můžeme nabídnout kvalitní a ověřené služby: Konference v energetice a v úsporných opatřeních, zahraniční konference v energetice a pohledu na nové technologie, praktické užití a kompatibilita v reálných projektech, ...