Marketing v energetice

Peticenemocnicesusice.cz Marketing v energetice Image

INFORMACE

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2002

AUTOR: Jiří Vašíček

NÁZEV SOUBORU: Marketing v energetice.pdf

POPIS

Vycházi z obecného pojetí marketingového managementu, podstaty metod marketingového výzkumu, metod strategického plánová a implementace strategií v marketingovém mixu s ohledem na odvětví energetiky v souvislosti s nutností uplatnit tržní prostředí i v této oblasti. Kniha chce ukázat nutnost uplatnění marketingu v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu a současně ukázat na specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (specifika marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikační politiky, tvorby ceny).

Hledáte knihu Marketing v energetice? Skvělé, máme tu knihu. Bylo napsáno 2002 a autorem je Jiří Vašíček? Přečtěte si knihy online na našem webu peticenemocnicesusice.cz

Marketing v energetice / | Request PDF

Marketing v energetice je předkládán odborníkům z praxe i studujícím jako vstup do problematiky marketingu s výraznou orientací na specifické podmínky ekonomického řízení v energetice. Publikace mů e poskytnout i řadu odpovědí těm, kteří se zajímají o problematiku liberalizace trhů s energiemi a způsoby stanovení cen ...
Obchodní zastoupení, PR & Marketing. ... Vzhledem k našemu dlouhodobému působení v energetice Vám můžeme nabídnout kvalitní a ověřené služby: Konference v energetice a v úsporných opatřeních, zahraniční konference v energetice a pohledu na nové technologie, praktické užití a kompatibilita v reálných projektech, ...