Spotřební kultura

Peticenemocnicesusice.cz Spotřební kultura Image

INFORMACE

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2014

AUTOR: Pavel Zahrádka

NÁZEV SOUBORU: Spotřební kultura.pdf

POPIS

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.

Trávit čas knihou Spotřební kultura! Na našem webu peticenemocnicesusice.cz najdete knihu Spotřební kultura a přečtěte si ji online ve formátu, který vám vyhovuje: PDF, EPUB, MBI. Vítejte!

Kniha Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum ...

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci Název práce: Spotřební kultura v postmoderní době Autor práce: Eikhart, Artsiom Typ práce:
Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného ...