Základy marketingu

Peticenemocnicesusice.cz Základy marketingu Image

INFORMACE

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2008

AUTOR: Marek Moudrý

NÁZEV SOUBORU: Základy marketingu.pdf

POPIS

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Základy marketingu je skvělá kniha. Tuto knihu napsal autor Marek Moudrý. Přečtěte si s námi knihu Základy marketingu na peticenemocnicesusice.cz

Základy marketingu - Martinus

Základy marketingu 253,-Ihned ke čtení Koupit První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
Marketing - Základy marketingu Marek Moudrý. Zboží se již neprodává ... Lze ji aplikovat i v rámci jiných RVP, které požadují zařazení výuky marketingu do školského vzdělávacího programu. Učebnice učitele obsahuje: přepis učebnice včetně doporučených zápisů, rozšiřující texty k probírané látce, příklady ...