Vytváření spotřebitelské hodnoty

Peticenemocnicesusice.cz Vytváření spotřebitelské hodnoty Image

INFORMACE

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 2010

AUTOR: Tomáš Macák

NÁZEV SOUBORU: Vytváření spotřebitelské hodnoty.pdf

POPIS

Publikace přináší originální přístup k managementu hodnotových inovací a vytváření spotřebitelské hodnoty. Je určená manažerům, specialistům z oblasti řízení kvality, řízení výroby, marketingu a studentům vysokých a vyšších odborných škol. Tematicky je publikace rozdělena do čtyř základních oblastí: management lidského potenciálu, vytváření superprioritního produktu, produkční systém a regulace kvality. V knize jsou představeny původní metody, např. metoda predikce zásob dokončené výroby, využití informačního šumu k získání nové znalosti, odhalení nepodstatných faktorů u vyvíjeného produktu, předpověď tržeb z prodeje nového produktu bez znalosti minulého obdobé, měření hodnoty informace aj.

Trávit čas knihou Vytváření spotřebitelské hodnoty! Na našem webu peticenemocnicesusice.cz najdete knihu Vytváření spotřebitelské hodnoty a přečtěte si ji online ve formátu, který vám vyhovuje: PDF, EPUB, MBI. Vítejte!

PDF Marketingové plánování - MENDELU

Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti.
Průmysl není při vytváření přidané hodnoty k zastavení (Analýzy makroindikátorů) ČSÚ dnes potvrdil svůj předběžný odhad růstu HDP ve třetím čtvrtletí. Ten přidal 0,5 % mezičtvrtletně, což odpovídá 5% meziročnímu růstu. Na příznivé dynamice se největší měrou podílela soukromá spotřeba, která přidala 0 ...