Poziční strategie v marketingu

Peticenemocnicesusice.cz Poziční strategie v marketingu Image

INFORMACE

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 1998

AUTOR: Ivan Bureš

NÁZEV SOUBORU: Poziční strategie v marketingu.pdf

POPIS

Autor úspěšných bestsellerů a vyhledávaný poradce ukazuje, že podstata úspěchu na vysoce konkurenčních trzích spočívá v uplatnění poziční strategie - v nalezení "skuliny" pro vlastní produkt, tj. v nabídce ostře diferencovaných produktů přesně definované cílové skupině zákazníků. Nabízí nejen metodiku takové strategie, ale i řadu inspirativních příkladů z podnikové praxe.Ilustrace A. a R. Hrubý.

Poziční strategie v marketingu je skvělá kniha. Tuto knihu napsal autor Ivan Bureš. Přečtěte si s námi knihu Poziční strategie v marketingu na peticenemocnicesusice.cz

Kniha: Poziční strategie v marketingu (Ivan Bureš) | Martinus

V praxi tedy existuje cenových strategií mnohem víc. Těm méně učebnicovým se však budeme věnovat v samostatném článku. Použité zdroje a literatura. Základy marketingu. [s.l.] : Vysoká škola ekonomická v Praze, 2001. 220 s. ISBN 80-7079 527-1. Pricing strategies. In Wikipedia : the free encyclopedia [online]. St.
Jak úspěšně řídit prodejní tým, Poziční strategie v marketingu, 10 zlatých pravidel péče o zákazníka - společně s Pavlem Řehulkou). Některé z nich se dočkaly několika vydání. Tím se zařazuje mezi „nejplodnější" české autory v tomto oboru, nehledě na stovky jeho článků v odborných periodikách.