Poziční strategie v marketingu

Peticenemocnicesusice.cz Poziční strategie v marketingu Image

INFORMACE

DATUM PUBLIKOVÁNÍ: 1998

AUTOR: Ivan Bureš

NÁZEV SOUBORU: Poziční strategie v marketingu.pdf

POPIS

Autor úspěšných bestsellerů a vyhledávaný poradce ukazuje, že podstata úspěchu na vysoce konkurenčních trzích spočívá v uplatnění poziční strategie - v nalezení "skuliny" pro vlastní produkt, tj. v nabídce ostře diferencovaných produktů přesně definované cílové skupině zákazníků. Nabízí nejen metodiku takové strategie, ale i řadu inspirativních příkladů z podnikové praxe.Ilustrace A. a R. Hrubý.

Hledáte knihu Poziční strategie v marketingu? Skvělé, máme tu knihu. Bylo napsáno 1998 a autorem je Ivan Bureš? Přečtěte si knihy online na našem webu peticenemocnicesusice.cz

PPT Teorie veřejného sektoru 8. přednáška

Poziční strategie v marketingu V čem je podstata úspěchu na vysoce konkurenčních trzích, kdy se zdá, že trh je přesycen a už není co nového nabídnout, a kdy poptávka v důsledku nejrůznějších vlivů stagnuje natolik, že na trhu začíná být "těsno" i pro dominantní konkurenty? To ukazuje ve své nové...
Moderní pojetí marketingu, výchozí předpoklady pro jeho uplatnění, podstata marketingové koncepce podnikání a nástroje její realizace. Marketingový mix. Marketingová strategie podniku. Specifika marketingu v základních tržních segmentech.